Search

نسخه دسکتاپ واتس‌اپ منتشر شد

واتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌های ارتباطی امن است که کاربران زیادی برای ارسال پیام و محتوا و برقراری تماس‌های صوتی از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن که تحت تملک فیس‌بوک است، یکی از اپلیکیشن‌های ارتباطی امن است، چرا که کلیه ارتباطات در این اپلیکیشن رمزگذاری می‌شوند.

واتس‌اپ خبر از انتشار نسخه دسکتاپ اپلیکیشن خود داد. پیش از این کاربران پلتفرم‌های اندروید، iOS، بلک‌بری و ویندوز‌فون امکان استفاده از این اپلیکیشن را داشتند و کاربران دسکتاپ از نسخه تحت وب این اپلیکیشن استفاده می‌کردند. اکنون واتس‌اپ با انتشار نسخه اپلیکیشن خود برای ویندوز ۸ و بالاتر، و OS X 10.9 و بالاتر، کار را برای کاربران دسکتاپ خود آسانتر کرد.

واتس‌اپ در این‌باره اینگونه گفت : اپلیکیشن واتس‌اپ دسکتاپ مانند نسخه تحت وب، یک نسخه اضافه بر تلفن شما است و کلیه پیام‌ها و تماس‌های اپلیکیشن موبایل از طریق نسخه دسکتاپ قابل دسترسی است. به عبارت دیگر، حتما باید اپلیکیشن واتس‌اپ بر روی گوشی شما نصب باشد، تا امکان استفاده از نسخه دسکتاپ‌ هم داشته باشید.

برای استفاده از نسخه دسکتاپ اپلیکیشن واتس‌اپ، نیاز به اسکن کد QR را با استفاده از اپلیکیشن موبایل واتس‌اپ دارید. پس از آن شاهد کلیه اطلاعات خود در نسخه دسکتاپ خواهید بود. در نسخه دسکتاپ امکان استفاده از میانبر‌ها با استفاده از صفحه کلید و همچنین دریافت نوتیفیکیشن را دارید.

واتس‌اپ بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، و با انتشار نسخه دسکتاپ اپلیکیشن خود، دسترسی کاربران را آسانتر و سریعتر می‌کند و خدمات بیشتری را به آنها ارائه می‌دهد.

پس از انتشار نسخه‌های دسکتاپ واتس‌اپ، اکنون یکی از مزایای خوب این اپلیکیشن، پیشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف است که این موضوع نشان‌دهنده قدرت اپلیکیشن است.

برای دانلود نسخه دسکتاپ اپلیکیشن واتس‌اپ به این لینک مراجعه نمایید.

منبع