Search

تماس مستقیم با ایران از طریق اسکایپ

تواناتک: اسکایپ یک اپلیکیشن ارتباطی امن است که علاوه بر برقراری تماس‌های صوتی، تصویری و ارسال محتوا، امکان تماس تلفنی با همه کشورها را نیز به شما می‌دهد.

در شرایط کنونی که اینترنت در ایران با اختلال شدید رو‌به‌رو است و نمی‌توانید با استفاده از پیام‌رسان‌ها با ایران در ارتباط باشید، می‌توانید از طریق اسکایپ با تلفن‌های ثابت یا همراه در ایران تماس بگیرید. برای این کار کافی است حساب کاربری اسکایپ خود را از طریق کردیت‌کارت، مسترکارت یا پی‌پل شارژ کنید. نرخ تماس از طریق اسکایپ در مقایسه با سایر ابزارها بسیار مناسب و خوب است.

گفتنی است اسکایپ، ۶۰ دقیقه تماس رایگان با ایران را در اختیار کاربران قرار داده است. برای فعال‌شدن این سرویس، باید مشخصات حساب بانکی خود را وارد کنید ولی پیش از اتمام یک ماه، اشتراک خود را لغو کنید تا مبلغی از حساب‌تان کسر نشود.

البته این سرویس فقط برای برخی کشورها ارائه شده است. طبق گزارش کاربران تواناتک، کاربران اروپا و ترکیه با موفقیت از آن استفاده کرد‌ه‌اند ولی برای کاربران کانادا ارائه نشده و آن‌ها باید حساب کاربری‌شان را برای تماس با ایران شارژ کنند. 

نکته‌ای امنیتی که نباید از آن غافل شویم، این‌که تماس از طریق اسکایپ با خطوط ثابت و همراه در ایران رمزگذاری نمی‌شود، پس احتمال شنود مکالمه وجود دارد. توصیه ما این است که برای حفظ حریم خصوصی دو طرف مکالمه، هرگز درباره مسائل و اطلاعات حساس صحبت نکنید یا برای انتقال خبرهای مهم روز از این نوع تماس استفاده نکنید. 

اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و در شرایط کنونی نگران خانواده‌تان هستید با این روش خیلی ساده می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.